TISSUE WORLD

RSVP para Tissue World São Paulo

A GOVA executou o RSVP ativo para vendas de inscrições das conferências durante a Tissue World São Paulo. Como resultado, batemos o recorde de público para o evento no Brasil, com mais de 70% dos participantes sendo profissionais das fabricantes de tissue. 

TISSUE WORLD
PAINEL DE CEO’S

TISSUE

 

A GOVA é a parceira ideal para o sucesso do seu evento

GOVA_025_CV_002

Eventos corporativos são ocasiões importantes para a empresa gravar sua marca e seus produtos na memória dos seus clientes e parceiros de negócios.
 

A receita de EVENTOS de SUCESSO leva criatividadetalentodedicação,ótimo atendimento e experiência, tudo na medida certa. Junte o ingredienteatenção a todos os detalhes para assegurar o melhor cozimento. Adicione uma pitada de humor com responsabilidade para seu prato nunca sair do ponto. É assim que GOVA faz.
 
Ah! não se atrase. Vá se preparar pra receber os convidados e deixe com aGOVA todo o serviço.
 

Quem Somos

GOVA é uma agência que organiza eventos corporativos para o segmento B2B. 
Cuidamos de tudo para você; desde a criaçãodefinição do projeto e venda de patrocínios, passando pela produção e ações de divulgação, até a fase pós-evento. Assim você não se preocupa e se concentra unicamente no seu “core business”.
 
GOVA produz eventos que deixarão sua empresa viva na memória das pessoas.

endereço para email marketing azul
Siga-nos nas redes sociais
 

 

A Valmet escolheu a GOVA para o lançamento do novo CompactCooking – G3.

Para o lançamento da 3ª geração do sistema de cozimento CompactCooking, a Valmet contou com a GOVA para organizar na Escola de Culinária um jantar preparado e servido pelo estrelado Chef Laurent Suaudeau.

Para tanto, a GOVA foi responsável pela elaboração do roteiro de planejamento e respectivo cronograma, procura e identificação do local com estrutura adequada ao tipo do evento, contratação e orientação de serviço de transporte dos convidados, identificação do Chefe de Cozinha e respectiva equipe para realizar o jantar nos moldes proposto pelo evento, brindes para o evento, levantamento e avaliação de propostas comerciais e suas negociações para melhor custo benefício, identificação e contratação de recursos audiovisuais e filmagens para memória e divulgação, levantamento de recursos materiais operacionais para a realização do evento, levantamento e definição de cardápio de pratos e drinques, definição de layout e decoração do local, acompanhamento de montagem-desmontagem no local do evento, distribuição dos materiais promocionais, seleção, acompanhamento e coordenação dos serviços relacionados ao receptivo do evento, divulgação em conjunto com a Valmet, distribuição eletrônica dos convites elaborados pela Valmet, contato telefônico com cada convidado para confirmação de presença e realização de enquete para coletar dados e informações dos participantes, emissão de relatório com resultado dos contatos telefônicos, central de contato do evento para atendimento aos participantes, prestação de contas, realização de reuniões periódicas de alinhamento do projeto, relatório final e reunião de avaliação.

Os convidados tiveram uma aula show com o Chef e uma degustação de vinhos com uma somelier. Além de, é claro, uma apresentação do Compact Cooking da Valmet.

Vejam as fotos do evento:

Para mais informações e contato, preencha o formulário a seguir:

feiras e exposições GOVA

Convenção de vendas – criando um time de campeões! Conte com a GOVA.

Pensando em fazer uma convenção para sua empresa? A GOVA te ajuda a organizar cada detalhe!

Além de realinhar os  objetivos da empresa e promover a integração de toda a equipe, a convenção é também uma oportunidade para reconhecer e premiar aqueles que mais se destacaram. São ótimas ocasiões para a troca de informações e experiências e também para a realização de palestras e treinamentos.

Como a GOVA atua? Nós criamos o conceito, realizamos o planejamento operacional e financeiro, identificamos o melhor lugar para o evento, cuidamos das passagens, hospedagens e deslocamentos dos participantes, além de garantir a melhor infraestrutura possível, e claro, cuidando de todos os detalhes para que tudo saia perfeito.

Entre em contato conosco. Preencha o formulário abaixo.

A GOVA é a parceira ideal para o sucesso do seu evento

Eventos corporativos são ocasiões importantes para a empresa gravar sua marca na memória dos seus clientes, fornecedores e parceiros de negócios

A receita para se ter EVENTOS de SUCESSO leva criatividade, talento, dedicação, experiência e uma pitada de humor com responsabilidade, tudo na medida certa.
Além disso, a atenção a todos os detalhes assegura o melhor cozimento, que nunca sai do ponto.

A GOVA produz eventos que deixarão a marca da sua empresa viva na memória dos seus convidados.

Visite nosso site www.gova.com.br

Conheça as vantagens de um contato personalizado para alavancar seu evento

O sucesso de um evento está diretamente relacionado ao  número de convidados presentes.
 
Você conhece os benefícios da confirmação de presença através de contatos telefônicos aos convidados em eventos de negócios? Veja abaixo o quanto este serviço pode beneficiar a sua empresa.
 
Benefícios do R.S.V.P Ativo:
  • Aproximação da empresa com seu cliente por meio de contatos personalizados;
  • Demonstração de interesse da empresa com seus clientes;
  • Agilidade na emissão de passagens aéreas, reservas de hotel e transfers;
  • ​Feedbacks mais precisos sobre o momento atual dos clientes;
  • Aumento da visibilidade da empresa junto ao seu público de interesse;
  • Confirmação da participação de clientes estratégicos em seu evento;​
  • Identificação de necessidades específicas de cada cliente;
  • Atualização dos dados cadastrais dos clientes;
  • Desenvolvimento de enquetes junto aos clientes;
  • Relatórios quantitativos e qualitativos dos contatos efetuados.
Se você está participando de feiras, organizando seminários e workshops, ou preparando algum evento específico e precisa confirmar a presença de seus clientes, entre em contato com a go.va. 

Risi Latin America Conference 2018

Mais um ano com a Risi, e 2018 foi um grande sucesso de público. Confira as fotos:

Mais informações, preencha o formulário abaixo.

Porque contratar a GO.VA para sua agência de eventos?

Que tal começar com o pé direito os eventos corporativos? 
Eis aqui algumas razões para contratar a go.va,  que vai cuidar de todos os detalhes para você:Experiência: mais de 30 anos organizando eventos técnicos, científicos e corporativos.Planejamento: com a go.va nada fica de fora, todas as etapas e objetivos são cumpridos com a qualidade desejada, obedecendo aos prazos e budget disponível.Responsável único: na go.va você contará com um responsável para atendê-lo a qualquer momento. Aqui você terá uma administração global do evento que acompanhará, coordenará e controlará todas as etapas dos trabalhos.Fornecedores: contamos com uma rede de fornecedores previamente homologados que garantem qualidade e pontualidade dos serviços;

Preço: praticamos preços competitivos, oferecendo a melhor relação “custo x benefício” através de pacotes de valores atrativos e diferenciados.

Tranquilidade: cuidamos de todos os detalhes do evento, enquanto você continua se dedicando ao seu negócio.

Com a go.va tudo acontece conforme o planejado.

As inscrições com descontos para a RISI Latin America Conference vão até 29/06/2018

Até o dia 29  de junho você pode fazer sua inscrição no valor de USD 1.195,00. Clique neste link  e garanta já sua inscrição.

Se mais de um profissional de sua empresa participarão do evento, descontos progressivos poderão ser aplicados. Confira a tabela abaixo.

Número de inscrições 1 pass 2 passes 3 passes 4 passes 5 passes
RISI Latin American Conference Early Bird Price  $  1.195,00  $  1.075,50  $  1.015,75  $     956,00  $     896,25
RISI Latin American Confernece (Depois de 29 de junho, 2018)  $  1.550,00  $  1.395,00  $  1.317,50  $  1.240,00  $  1.162,50

Para obter o desconto progressivo ligue para nós que providenciaremos suas inscrições 11 2218 0005 ou celulares 11 99904-5350 e 972793302 (disponível também WhatsApp).

Program

MONDAY, 13 AUGUST, 2018

Pre Event

18:30

Pre-Event Registration & Welcome Cocktail Reception

TUESDAY, 14 AUGUST, 2018

Day 1

7:30

Registration

8:30

Renata Mercante

EDITOR, PPI LATIN AMERICA

RISI

Welcome Remarks

8:45

Global Political Outlook: To What Extent Will the Upcoming Elections Impact the Current Market?

A briefing on the potential impact of the upcoming elections in Brazil, Colombia and Argentina, on business, regulation and incoming legislations.

9:15

Lasse Sinikallas

DIRECTOR MACROECONOMICS

RISI

Global Economic Outlook: Should We All Be Preparing for Another Economic Downturn?

An economic outlook looking at key disruptors and predictions for the global economy, the regional Latin American economy and business during the next 12-18 months.

9:45

Interactive Networking

In addition to traditional Q&A we will use this time to have an interactive discussion on the recent presentations.

10:00

PANELISTS

Barbara Mattos

Moody’s Latin America

Lucas Ferreira

JP Morgan

Finance Session: Cost Efficiency Even When Prices Are Rising? What is the View from the Finance Sector?

  • How are producers and suppliers balancing their books when pricing levels are still not reaching the heights to recover losses?
  • What impact has the consolidation in the market had on the balance sheet of producers? Will there be a long term impact or is it just a short term factor?
  • The catch-22: Digitalisation costs money, but saves money in the long run. How can businesses reconcile these two facts?
  • To what extent does partnership and consolidation increase liquidity in the short term?
10:45

Coffee and Tea Networking Break

11:30

Walter Schalka

CEO

Suzano Pulp and Paper

Presentation of Latin American CEO of the Year Award Followed by a Fireside Chat with the Winner.

11:45

David Fortin

VICE PRESIDENT, FIBER

RISI

The Fibre Story: An Outlook for Virgin Pulp and the Impact of RCP Legislation in China on the Global Market

Underlying demand for market pulp continues to trend steadily higher while supply disruptions combine with aggressive environmental policies in China are keeping markets tight and adding increased uncertainty and volatility to global fiber markets. This presentation will review current market dynamics and outline RISI’s outlook for global market pulp.

12:15

Marcio Cota

HEAD OF SOUTH AMERICA COMMERCIAL & MARKETING

Eldorado Celulose e Papel

Freight Costs and the Global Supply Chain: How are Buyers Responding to these Increased Costs?

  • After 2016 lows, ocean freight costs are rising again. How will these impact the supply chain cost?
  • Chile’s eucalyptus woodchip exports boom. Will these be able to continue in the current tight market?
  • What are international buyers looking for from Latin American producers?
12:50

Interactive Networking

In addition to traditional Q&A we will use this time to have an interactive discussion on the recent presentations.

13:00

Networking Lunch

14:30

Esko Uutela

PRINCIPAL, TISSUE

RISI

Outlook on the Tissue Market

  • What does the next 12 to 18 months hold for pulp and eucalyptus prices?
  • A look at the key factors that have impacted and the market and key future challenges for prices
  • How is consolidation impacting the tissue market and the outlook for future prices?
15:00

Patrick Cavanagh

ASSOCIATE ECONOMIST, PULP

RISI

Fluff Pulp: A Non-Recurring Study on Fluff Pulp

  • Overview of the global fluff pulp market and industry trends
  • Key demand drivers: demographics, usage rates, and growth in per capita income
  • Outlook for fluff consumption and potential sources of new supply
15:15

PANELISTS

Sergio Matos 

Damapel

João Soares 

Indaial Papel

Daniel Signori

Milli

Tissue, Fluff and the Eucalyptus Kraft: Rising Demand, Rising Cost and Rising Pressure

  • The increasing price of eucalyptus and the pressure of rising costs. When suppliers are only able to change costs every 60 days and prices are fluctuating daily, how do they work with buyers to ensure a fair and efficient market for all?
  • Cash cost of integrated vs. non-integrated producers: should non-integrated suppliers be looking to integrate?
  • Has the rising pressure on costs encouraged innovation in uses for eucalyptus pulp?
15:50

Interactive Networking

In addition to traditional Q&A we will use this time to have an interactive discussion on the recent presentations.

16:00

Coffee and Tea Networking Break

16:30

PANELISTS

Hernan Rodriguez

CMPC

Marcelo Castelli

Fibria

Walter Schalka

Suzano Pulp and Paper

Cristiano Teixeira

Klabin

CEO Panel: What is the Future Outlook for the Industry in the Region?

What will be the impact of the consolidation in the market?

Integrated convertors. What impact is the consolidation, and integration of producers and suppliers, having on the whole value chain? What happens when the boom subsides?

Pricing Power in a rising pulp price environment. What will be the next major disruption?

Adapting to Disruptions in the Market:

  • Short-term: trade tariffs, immediate pricing impacts
  • Medium-term: Increasingly environmentally focused buyers and the growth of the paperless economy
  • Long-term: Workforce management

Are there any plans for capacity expansion? What is the new frontier for the pulp industry?

17:30

Cocktail Reception

WEDNESDAY, 15 AUGUST, 2018

Day 2

8:00
Registration
9:00

Amanda Fantinatti

ECONOMIST

RISI

RISI Packaging Outlook

  • What does the next 12 to 18 months hold for packaging industry in Latin America?
  • A look at the key factors that have impacted and the market and key future challenges for prices
  • How is consolidation and RCP impacting the packaging market and the outlook for future prices?
9:30

PANELISTS

Gilmar Luiz Maffaei

Trombini

Jerson Jose Do Nascimento

JBS

Jorge Murillo

WestRock

Regis Marques 

Embalagens Jaguare

Román Cárdenas

Nestrade (Nestle)

Packaging: Strengthening the Communication Across the Supply Chain: How Can I Get the Right Solution to the Right Customer?

  • Consumer trends and experience are driving buyers to want better packaging, more environmentally friendly packaging and cheaper packaging. There is a sense of collaboration between buyers and packaging innovators to make the consumer experience better. How are producers and suppliers responding to these trends?
  • The response from plastics: how are they innovating to compete with paper?
10:20

Interactive Networking

In addition to traditional Q&A we will use this time to have an interactive discussion on the recent presentations.

10:30

Gustavo Cetrángolo

PARTNER

Agroforestal Oberá

The Argentinian Packaging Paper Market

11:00

Coffee and Tea Networking Break

11:45

PANELISTS

Bob Flynn

RISI

John North

RISI

Sustainability Across the Forestry Value Chain: Wood Availability for the Global Pulp and Paper Sector: Where Are the Weak Points?

Asian pulp and paper companies imported nearly 25 million BDMT of woodchips in 2017, enough to produce more than 12 million tonnes of wood pulp. But a combination of issues in the major woodchip supplying countries will result in a shortage of several million tonnes of woodchips relative to Asian market demand. This will mean that either new sources of woodchip supply will be developed, and/or the market will require imports of additional market pulp from overseas. This presentation will discuss:

  • Which countries will be reducing woodchip shipments to Asia, and why;
  • Which pulp producing countries are best positioned to expand supply of market pulp, in terms of current and potential pulpwood plantation area;
  • Which countries are likely to increase exports of hardwood chips to Asia, and how much can they realistically supply over the next 5-10 years.
12:15

Newcomer & Innovation Spotlights

An opportunity for smaller players or providers of new technologies to showcase their innovation.

12:45

Juan Pablo Perez

CFO

Smurfit Kappa Colombia

Country Spotlights: An Update on Mexico, Costa Rica and Colombia

This presentation looks beyond the main market players to present what other nations in Latin America are doing to grow the paper and pulp industry nationally and thereby increase their presence in the wider Latin American market.

13:15

Interactive Networking

In addition to traditional Q&A we will use this time to have an interactive discussion on the recent presentations.

 

13:30

Networking Lunch

14:30

John Maine

VICE PRESIDENT, GRAPHIC PAPERS

RISI

Outlook for Graphic Papers: Latin America’s Future Role in a Globally Declining Market with Increasing Trade Barriers

Latin America has struggled with declining demand, rising imports and increasing barriers to international trade.  Despite being a very low cost region, investment in new supply has been minimal, and some mills have shut.  With demand now starting to recover in certain markets, could the recent course of the industry be reversed?  How will the ongoing Asian investment in new supply limit opportunities for Latin American producers? Will trade barriers expand to other regions?

15:00

Iris Chyi

ASSOCIATE PROFESSOR

University of Texas at Austin

Digital vs. Printed Newsprint: A Case Study of Consumer Patterns and their Impact on Production

Following the report commissioned WAN-IFRA, this will present the consumer usage trends for digital content to printed content.

15:30

MODERATOR

Marina Faleiros

RISI

PANELISTS

Elizabeth de Carvalhaes 

Ibá

Leonardo Grimaldi

Suzano Pulp and Paper

Levi Ceregato

ABIGRAF

Printing and Speciality Paper: Is the Newsprint and Writing Paper Industry having a Renaissance?

  • What new technologies are influencing the printing and writing sector on the consumer side?
  • Is it time to see more collaboration in the industry?
  • How are innovators increasing the cost efficiency for the production of printing and speciality paper?
  • Understanding the switch from traditional learning to digital learning and the impact on the paper and writing market. Understanding the impact of digital on the newsprint sector. Are either having or going to have an influence?
16:30

Mills & Technology: The 4.0 Industry and its Development

You have done your research, you know the technology available, and you may have even started implementing it. But what can you do now to ensure that it is implemented correctly? Case Studies of best practices and lessons learnt from industry leaders who have begun the process of becoming fully digital.

17:00

Close of Conference

Entre em contato conosco:

Conheça as vantagens de um contato personalizado na hora de convidar os participantes de um evento!

Caso não esteja visualizando corretamente esta mensagem, acesse este link
GOVA_023_RSVP_004
O sucesso de um evento está diretamente relacionado ao  número de convidados presentes. 
Você conhece os benefícios do “R.S.V.P. Ativo” em eventos de negócios? Veja abaixo o quanto este serviço pode maximizar o retorno de seu investimento.
 

Benefícios do R.S.V.P Ativo:
  • Aproximação da empresa com seu cliente por meio de contatos personalizados;
  • Demonstração de interesse da empresa com seus clientes;
  • Agilidade na emissão de passagens aéreas, reservas de hotel e transfers;
  • ​Feedbacks mais precisos sobre o momento atual dos clientes;
  • Aumento da visibilidade da empresa junto ao seu público de interesse;
  • Confirmação da participação de clientes estratégicos em seu evento;​
  • Identificação de necessidades específicas de cada cliente;
  • Atualização dos dados cadastrais dos clientes;
  • Desenvolvimento de enquetes junto aos clientes;
  • Relatórios quantitativos e qualitativos dos contatos efetuados.
go.va conta com uma equipe experiente e comprometida com o projeto do evento, garantindo a qualidade do contato a ser efetuado.Se você está participando de feiras, organizando seminários e workshops, ou preparando algum evento específico e precisa confirmar a presença de seus clientes, entre em contato com conosco.

R.S.V.P. Ativo é a garantia da presença dos convidados em seu evento!
endereço para email marketing azul
Siga-nos nas redes sociais
Descadastre-se caso não queira receber mais e-mails